Pentru clientul nostru, o renumita companie din industria medicala, recrutam:

Senior Call Center Agent - Bucuresti

Responsabilitati:

  • Gestioneaza comunicarea telefonica si scrisa cu beneficiarii de servicii si clientii companiei;
  • Ofera informatii despre serviciile clinicii si modalitatea de a le accesa;
  • Programeaza sau reprogrameaza clientii la consultatii si investigatii;
  • Respecta sistemul de calitate si procedurile interne ale companiei;
  • Raspunde cerintelor clientilor atat telefonic cat si in scris;
  • Identifica rapid si eficient nevoile clientilor;
  • Oferira informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea anterioara necesara unei consultatii;
  • Posibilitatea de a coordona ceilalti membri ai echipei;

Cerinte:

  • Experienta anterioara de minim 2 ani in domeniul Customer Care ;
  • Aptitudini de comunicare;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
  • Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;
  • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului – internet, aplicatiile Word, Excel;

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Senior Call Center Agent - Bucuresti". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Lista joburi active

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com