Pentru clientul nostru, o companie multinationala din domeniul serviciilor si utilitatilor, leoHR recruteaza:

HR Assistant - Bucuresti

Scopul:

  • Contribuie la cresterea performantei, motivatiei si starii de bine a oamenilor din organizatie.
  • Asigura buna gestionare a proceselor privind resursele umane ale companiei si o buna organizare a activitatilor administrative .

Candidatul ideal:

  • Absolvent de studii superioare;
  • Limba Engleza sau Franceza - nivel avansat;
  • Cunoasterea limbii Franceze constituie avantaj;
  • Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point);
  • Interes in a dezvolta o cariera in Resurse Umane – pe termen scurt evolutia catre o pozitie de HRBP.

Responsabilitati:

  • Obtine si transmite informatiile necesare procesului de salarizare catre furnizorul extern;
  • Gestioneaza si mentine la zi dosarele administrative ale salariatilor companiei;
  • Opereaza modificarile necesare privind contractele de munca si toate anexele acestora (acte aditionale, fise de post, ERP intern );
  • Realizeaza diferite rapoarte privind resursele umane;
  • Organizeaza si gestioneaza nevoile de selectie si recrutare exprimate de manageri cu resurse interne sau externe (cabinete externe de recrutare);
  • Realizeaza interviuri de recrutare;
  • Organizeaza perioada de on-boarding a noilor angajati si urmareste alaturi de manageri buna integrare a acestora;
  • Concepe impreuna cu managerii si ceilalti salariati programul anual de formare profesionala si organizeaza sesiunile de formare planificate si aprobate;
  • Gestioneaza relatia cu furnizorii externi de formare si se asigura de pertinenta formarilor realizate in raport cu nevoile exprimate de companie;
  • Se implica in realizarea diferitelor politici/ regulamente/ strategii ce implica resursele umane;
  • Consilieaza salariatii in probleme de resurse umane;
  • Consilieaza si acorda suport managerilor in ceea ce priveste managementul echipelor (asistenta in interviurile de evaluare a performatei, medierea unor conflicte in cadrul echipei, construirea unui plan de dezvoltare, actiuni disciplinare);
  • Propune proiecte care sa creasca motivatia si performanta echipelor;
  • Gestioneaza deplasarile externe ale salariatilor (din punct de vedere logistic, al prevederilor legale si al regulamentelor companiei);
  • Organizeaza diferite evenimente si seminarii;
  • Gestioneaza relatia cu furnizorii externi de bunuri si servicii necesare bunei functionari a activitatii biroului (furnizori de papetarie, agentiile de voiaj, gestiunea salilor de reuniuni, etc);

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "HR Assistant - Bucuresti". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com