Pentru clientul nostru, o companie de renume din Industria Media, recrutam:

Brand Manager - Bucuresti

Cerinte:

  • Studii superioare de Marketing finalizate
  • Minimum 2 ani experienta intr-o pozitie similara ATL/BTL
  • Nivel avansat de limba engleza
  • Bune abilitati de a lucra cu cifre si date statistice
  • Gandire strategica
  • Spirit autonom
  • Cunostinte reale de a lucra cu bugete si pe proiecte
  • Atentie la detalii

Responsabilitati:

  • Elaboreaza si implementeaza Planul de marketing
  • Propune si implementeaza campanii de marketing, analizand pe baza de rapoarte rezultatele
  • Gestioneaza campaniile de publicitate - spoturi TV, machete de presa, outdoor, indoor; negocieaza contracte si identifica noi modalitati de expunere a mesajelor
  • Gestioneaza relatia cu agentia de publicitate si cea de media
  • Pregateste brief-ul de implementare (creatie, productie, etc.) in concordanta cu conceptele campaniei
  • Organizeaza implementarea campaniilor in concordanta cu planul de actiune si respecta cu strictete timing-ul
  • Monitorizeaza prezenta fiecarei campanii in presa, radio, TV si realizeaza rapoarte de monitorizare
  • Cauta activ parteneri pentru promotiile din planul de marketing. Dezvolta si urmareste parteneriate cu acestia (sistem barter)
  • Primeste si analizeaza rapoarte de la research /audienta pentru o cunoastere cat mai buna a profilului ascultatorilor
  • Urmareste permanent promotiile/concursurile competitiei si intocmeste RAPORTUL de COMPETITIE
  • Respectarea principiilor de management in concordanta cu obiectivele firmei.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la  cu subiectul: "Brand Manager - Bucuresti". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

Pentru clientul sau, o companie de servicii financiare, leoHR recruteaza :

Economist - Bucuresti

Responsabilitati:

  • Verificare facturi furnizori si inregistrarea lor in contabilitate (sistem informatic Charisma)
  • Verificare deconturi angajati si si inregistrarea lor in contabilitate (sistem informatic Charisma)
  • Intocmire pontaj angajati, situatie bonuri de masa
  • Evidenta/inregistrare mijloace fixe/amortizare
  • Descarcare venituri/cheltuieli in avans
  • Componenta de sold/reconciliere lunara pentru anumite conturi contabile din balanta
  • Raportari statistice catre BNR/Institututul National de Statistica
  • Implicare in inchidere de luna / raportari catre grup
  • Implicare in procesul de audit (pentru activitatile dedicate)
  • Alte atributii financiar contabile uzuale
  • Raportari ad-hoc

Candidatul ideal:

  • Experienta pe un post similar 3-5 ani (experienta anterioara in banca sau institutie financiara nebancara reprezinta un plus)
  • Experienta de lucru cu un sistem informatic ERP (cunostintele de operare in programul Charisma constituie un avantaj)
  • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu/avansat
  • Experienta in lucrul cu pachetul Office, cunostinte avansate de Excel
  • Persoana muncitoare, isteata, bine organizata, apta sa invete repede, independenta
  • Persoana deschisa, adaptabila, corecta, serioasa, dedicata, responsabila
  • Capacitate buna de lucru in echipa si de integrare

Beneficii:

  • Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes
  • Pachet salarial atractiv + beneficii flexibile.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam trimite CV-ul tau la adresa recrutare@leoHR.ro cu subiectul: "Economist - Bucuresti". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insa doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

leoHR, search & selection division is looking for its client, a multinational automotive company,

Pricing Analyst SAP - Bucharest

Responsabilities:

  • Leading maintenance of SOPs pricing in tight collaboration with sales team;
  • Updating on-time and supervising sales price in SAP systems:
    • Follow up Raw materials escalators & pricing updating,
    • Follow up accruals & pricing updating,
    • Follow up royalties & pricing updating,
    • Follow up currency & pricing updating,
    • Follow up evolution of others escalators;
  • Performing et delivering pricing KPI reports/weekly & monthly /plant/project/product family:
    • Conducting pricing analysis, highlighting gaps and delivering an explanation to customers of the reporting;
  • Tracking and monitoring piece price amortization;
  • Tracking and monitoring piece price accruals (productivity);
  • Leading process for improving actual Excel tools in order to transfer them in SAP master data (implementing system automation):
    • Ownership leading maintenance of the pricing development in SAP,
    • Training the team members on the operational best practices;
  • Follow up commercial contracts;
  • Capitalising on good practices.

Desired Skills & Experience:

  • Bachelor’s Degree in economic / financial studies;
  • Minimum 2 - 3 years in a similar position;
  • Advanced knowledge of English language;
  • Prove expertise in pricing updating and control;
  • Abide company’s procedure manuals and polices at all times;
  • Proficient in the use of SAP and Microsoft office (Excel);
  • Previous experience in the Manufacturing / Industrial sector (Preferred).

If you are qualified and have interest in this role, please send us your resume by email to  with subject “Pricing Analyst SAP - Bucharest”. We sincerely appreciate and thank to all applications, however; only suitable candidates will be contacted further.

Subcategorii

JSN Decor template designed by JoomlaShine.com